Glasunderlägg

Jag provar vidare med mina sjöstensplattor.
Nu har jag provat att stämpla motiv i svart.
Riktigt roligt.
Man kan variera mellan påsk, jul, sommar, text osv för att få vad man vill på dem.
Jag kommer definitivt att göra fler.
Färgen tål vatten och sitter därför kvar även när jag diskar dem.
Vill du köpa, går det bra att beställa. Jag ser till att små tassar finns under dem, så att de inte repar någons vackra bord. Kontakta mig och säga vilket motiv du vill ha. Ingen blir helt den andra lik, då det tillverkas för hand, men jag kan ju göra samma sorts motiv på samtliga plattor förstås.
En studenthatt kanske vore kul som present till en nybakad student...fast...använder de underlägg...?  :)
Men varför inte en fin present till ett brudpar?
Säg vilket motiv du vill ha, så ska jag se om jag kan greja det.
De här som syns på bilderna har sommarmotiv, gräs, blommor och insekter.
Även fast jag tycker om grässtämplarna är tulpanen en klar favorit och sedan vallmoblommorna.
Jo, en sak till - eftersom sjöstenen har en ojämn yta, kan trycket blir något varierande, vilket även framgår av bilderna. Där det är små gropar finns ingen färg. Jag väljer naturligtvis så jämna plattor som möjligt när du beställer.
God kväll...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0