Smakprov!

Jag menar inte alls mat, men nu kommer jag på att jag ska ge ett tips på frysta piroger.
Karelska piroger, 30-pack från Moilas.
De avnjutes med äggsmör och gärna en god sallad till.
Mums!
Annars njuter jag av att dubbelhakan dragit sig tillbaka en del och att byxorna sitter lösa.  :)
Sommarvärmen är något annat som är helt underbart, och jag har hunnit bli brun på armar och ben.
Ansiktet hänger liksom aldrig med, men jag ser inte helt vinterblek ut trots allt.
 
Jag har hunnit med att vara bortbjuden i mycket trevligt sällskap, god mat och en fantastiskt god tårta.
Tack till Värdinnan!   :)
 
Under kvällningen har jag färdigställt två kort till mina två amerikanska väninnor, som ligger mig mycket varmt om hjärtat.
Smakprovet är från deras kort...
 
Trevlig helg!
 
 
 
Bibbi
2013-06-06 @ 14:22:33

Det gröna är verkligen som en karamell!

Svar: Ja, men stommen är en mild len färg.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0