Rakel & Nils

Japp, det är de unga som gifter sig idag i Pajala.
Jag önskar dem lycka till!
 
Guds välsignelse får de förstås, och med viss tur, även regn i brudkronan, som ger lycka...sägs det...
Det borde Alla brudar få!
 
Lägg märke till den lilla fågeln nere till vänster på framsidan...den syns på de två sista bilderna också lite till vänster om skrivplattan...
 
 
 
 
 
 
 
 
Bibbi
2013-06-15 @ 08:21:55

Det var ett riktigt, riktigt fint kort!
Tänk att veta vad blommorna har för färg - och göra i samma färg men kanske ljusare nyanser!
För jag kan se det kortet framför mig i både vitt, rosa eller grönt!

Svar: Tack!Jag visste inte vad bröllopet går i för färger, men köparen valde de här cremiga och gula nyanserna. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0