Mia fyller 40 snart!

Ja, då var ett till kort färdigt.
Favoritfärg; turkos.
Jag fick gräva runt bland mina papper och hittade en mörk turkos av märket Bling, som jag fastnade för.
 
Jag stämplade en svagt turkosfärgad växt på vitt cardstock, varpå jag stämplade på vallmoblomman som Mia får i present på några av sina underlägg. (Tidigare inlägg).
Färgade sedan in blommorna i grönt och turkos.
Klippte ut tegelstenar och limmade fast.
Efter fotot upptäckte jag att en tegelsten saknasdes, och limmade dit den med.
 
Embossade torrt och clear , lite band och lite bling.
 
På själva skrivplattan kändes det förfärligt naket, varför jag satte dit vallmon ytterligare en gång samt dess lillasyster nere i höger hörn.
 
Jag Älskar de där stämplarna.
 
Men nu...vankas natt och en skön säng.
 
God morgon!
 
 
 
 
 
Bibbi
2013-06-19 @ 00:00:47

Snyggt med vallmon på skrivytan!

Svar: :)Tack!
Bodil

Anonym
2013-06-30 @ 14:52:16

Vad fint!

Svar: :)
Tack!
Jag föll handlöst för de vackra vallmostämplarna.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0