Pust och stön och stånk...

Jag har flyttat min verkstad till grannrummet.
Fortfarande är det rörigt i båda rummen, då det finns en hel del kvar att knuffa, släpa och dra i, men roligt känns det i alla fall.
Nu blir det ljusare och mindre trångt kring mina prylar, och när de båda rummen väl blir klara, kommer det att kännas riktigt skönt.  :D
Ännu ska två garderober byta rum, och den ena är smockfylld med dotterns prylar. Bävar för att börja tömma ur, för att flytta, för att fylla i igen.
Sedan ska en kommod och ett gammalt köksskåp byta rum, till det där garderoberna nu står.
Det gamla skåpet, med två lådor högst upp och två ganska höga dörrar, där förvarade min mamma alla sina kokböcker...eller, ja, de som fick plats där i alla fall.  :)
Det är så fint och jag älskar det.   :)
 
Pust och stön och stånk - Men jag vill ha det gjort klart innan jag går på semester, så att jag då kan njuta av sommarvärmen, solen och ja, vad man nu kan njuta av under sin ledighet.
 
Ha en god dag därute, eller inne!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0