Jag vann!

I slutet av maj hade Hobbyhärvan en liten utlottning på Facebook, och det var Jag som vann!
När jag så ikväll chattade med en vän, märkte jag att jag hade två meddelanden som jag inte märkt tidigare.
Konstigt tänkte jag...
 
Det första kom från en fd arbetskamrat i Märsta. Den jättetrevliga Anita.   :D
 
Det andra meddelandet var alltså från Hobbyhärvan.   :D
 
Nu väntar jag med spänning på min present.
Tack Hobbyhärvan    www.hobbyhärvan.se
 
Jag tar en bild och lägger ut när gåvan anlänt.
 
http://hobbyharvan.se/visa_produkt.asp?t=Hat+Pins+-+Fuschia&id=5757&lang=sv
 
Länken ovanför visar hattnålar, som var en del av vinsten. Dock ser de här ut att vara mer skarpt rosa än de jag vann, som verkar ha en mildare nyans.
 
 
Då gåvan var en Morsdagsgåva, lägger jag upp en bild på mig och min mamma, taget några år innan hon gick bort.  <3
Anonym
2013-07-03 @ 10:57:16

Grattis! :)

Svar: :DTack!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0