Majlis fyller också år!

Jag har fått i uppdrag att göra ett kort till Majlis (osäker på om det är rätt stavat) som fyller 70 år på lördag, eller, ja, i alla fall blir hon uppvaktad då.
Jag fick veta tt hon tycker om turkos och att sticka.
Genast malde lilla hjärnan igång.
 
Och visst - jag hade ju en liten stämpel med ett garnnystan, och i min iver att hitta snöre till en liten garndocka, hittade jag en hel...  ;)
 
Hoppas att ni tycker om det ni ser.
'Grattis' och '70' är embossat med Polysparkle. Grattis stämplade jag först med Salty Ocean från Distress Ink, Ranger, medan 70 stansades ut i samma turkosa papper som bakgrunden.
Blomman är ny för dagen och stans hör till. 
 
Nystanet stämplade jag i Salty Ocean i tre upplagor, och 'croppade' så att det blev tre lager, för att göra det lite runt och fylligt.
 
Nu är jag supertrött, efter en dag i regnet i Ormbergsbacken. Inte många besökte oss (jobbet) där, men en supertrevlig fammilj som absolut inte var främlingar var där och vi hade några trevliga timmar ihop.
 
Natti natti...
 
 
 
Anonym
2013-03-01 @ 09:09:05

Najs!

Svar: Tack!:)
Bodil

Anonym
2013-03-01 @ 14:08:20

Jättefint!
Hade hon varit kattmänniska hade det varit roligt med en katt som gömde sig på vänster insida, vänd mot nystanet där i hörnet!

Svar: Absolut. Det är ett set med stämplar, och en katt ingår, men när jag inte vet, så är det bättre att låta bli. tack för din synpunkt i alla fall.
Bodil

Birgit Sievers
2013-03-07 @ 23:41:43

Gulligt med ganet på framsidan. Det kan man ju göra av modernt papper!

Svar: :) Kul att du tyckte om det. Den hade jag ju fått med något paket någon gång.
Bodil

Birgit Sievers
2013-03-08 @ 10:13:09

Jaha... den såg så gammeldags ut att jag trodde det ar från någon gammal skatt. Men du är ju skicklig på att "åldra" papper

Svar: :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0