Grattis Oskar och Erik!

Mina båda syskonbarn fyller 20 år i morgon, den 12 februari. Födda en månad för tidigt, har de ändå vuxit sig stora och börjat forma sina egna liv.
Både studier och arbete ligger i loppet, men just i morgon, hoppas jag att de får en dag av mer glädje än arbete och plugg.
Jag har gjort två kort till dem, som TYVÄRR ligger kvar i min portfölj, frankerade och klara, trots att jag så stort skulle lägga dem på lådan idag...   ;(
 
Nåväl, de kommer fram lite försent bara. Suck...
 
Först Oskars kort, som ju är både storebror och min Gudson.
 
 
 
 
 
 
Och så Eriks...
 
 
 
 
 
Birgit
2013-02-25 @ 12:07:25

Erik uppskattade verkligen kortet!

Svar: :D Det var roligt att göra ett grabbkort i klatschiga färger. De fick ju lite olika stuk dessutom.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0