Till ett brudpar!

Jag fick ett uppdrag att göra ett blått kort till ett brudpar, som gifter sig idag i Melderstein.
Linn och Anders!
 
Jag önskar dem allt gott i deras gemensamma strävan efter livslång kärlek och gemenskap.  :)
 
Men nu till kortet:
De kritvita plattorna på framsidan är välmanglade kapsyler.
På kuvertet finns en manglad kapsyl i krom, där ett hjärta stämplats och täckts med en konvex plastplatta.
Kuvertet har fått en liten hörnstans och ett band som stänger det.
Stämpeln, swirvles, är ny, och jag använde den på på kortets insida och kuvertet.
 
Hoppas att ni uppskattar kortet.
I morgon lägger jag ut ett annat kort, som ska till ett på lite sikt blivande brudpar.
De är nyförlovade!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bibbi
2013-09-27 @ 17:20:32

Jag tycker kuvertet är så snyggt att det inte behövs ngt kort.

Svar: Du är rolig du... :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0