Nästa par som firar!

Ja, 
idag blir det officiellt fika med det så sikt blivande brudparet.
De är båda ganska unga, ja, eller i alla fall är Isabella runt 20-års åldern, och om Anders vet jag inte helt säker.
Det är i alla fall härligt när både unga och för all del "gamla" vågar ta steget fullt ut, och vara öppna med deras känslor. Det är riktigt mysigt när man ser människor som strävat ihop och nu befinner sig i 80-årsåldern,
och fortfarande håller varandra i handen när de är på stan.
Jag känner ju till betydligt yngre varianter av människor, som fäller ner persiennen, trots att inget "spännande" händer. Tänk så olika det kan se ut för oss.
 
Men nog tramsat nu.
Kortet skulle gå i färgerna svart, vit, korall.
 
Det var Inte alls lätt att hitta korall bland mina papper och prylar, men så här blev resultatet.
Fjärilarna och spetsbandet kommer från vinster från Hobbyhärvan.  :)
Snäckskalet från Panduro, har förborrade hål, och jag embossade delar av Sonja Aldens sång med hjärtan, dock bara i PolySparkle, Reprint. Därefter A & I i svart glitter ovanpå. Man kan se ett hjärta just ovanför "I" på de kommande bilderna.
Insidan har I&A inom ramar, där bokstäverna "gifter" sig.
De sitter på en bronsplatta, som i sin tur ligger på ett gudeligt papper, där "In the Lord" syns just på toppen av ramen. 
Ja, de är troende kristna!  :)
 
Om jag vetat från början om att lägga pärlor, hade jag sett till att skära papperet jämnt, då jag gillar sånt, men nnu blev det inte så. Dock behövdes lite bling...
 
Grattis till de unga tu!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0