Ingelas 40-årskalas

Jag lade ju upp Ingelas kort i onsdags, då hon fyllde år, men hennes firande går av stapeln idag, lördag, och hennes mamma ringde mig förra veckan och ville beställa ett kort. Min första tanke när hon sa vem hon var;
Oj, har det hänt nåt???
 
Men nej då, allt var väl och resultatet av tillverkningen ser ni här.
Själv tycker jag att det är ett vackert kort. Sobra milda färger...elegant helt enkelt.
 
Allra först en liten tjuvtitt på framsidan, sedan kommer insidorna, två, i rask takt. Håll i er, det är 10 bilder...
 
Det söta kortet med flickan och hennes tårtkalas passade bra in, trots att "C" inte finns i hennes namn, men  tårttemat fick bestämma.
Innanför bandet i brunt och gult, finns ett kuvert, men en skylt ovanpå, som är embossad i koppar. Det ser härligt tjockt ut. Jag tänkte blinga det, men insåg att det bara kommer att fasta i bandet och ställa till förtret, så jag lät bli.
 
Jag clearembossade några paket och en prinsesskrona på underlaget på själva "skrivsidan", och försökte visa det, men det var svårt att få till det i kameran.
 
Till slut så ser du de två sista bilderna som är tagna på kortets framsida.
 
Jag hoppas nu att alla i hennes familj känner sig nöjda och Ingela själv också, naturligtvis.
Förra året fick hon en grön väska...   :)  ...som uppskattades.
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ingela
2013-04-30 @ 08:17:51

Om Ingela var nöjd?? Tja... Naturligtvis var hon det! Hon var tilll och med suppernöjd över ALLA korten!! ;-)

Svar: :) Det var roligt att läsa och höra med för den delen. Det blev ju till och med ett tredje kort, men det förevisas dock inte här på bloggen. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0