Grattis Peter 15 år

 
Ja, jag har äntligen kommit in i min blogg, dock inte genom egen dator.  :(
 
Nåväl, jag har gjort några kort sedan sist, och här kommer det senaste, som är en beställning av min dotter till värdpojken i närheten av Boston, som fyller 15 år den 17 april.
Men usch vilken händelse inne i Boston. Världen är verkligen full av allehanda dårfinkar! Somliga värre än andra!
 
Hon valde blått, och jag ville använda mina randiga papper, som jag själv tycker är väldigt snygga.
Jag fick lite ledtrådar av Elina, och gick på två av dem. Musik och tennis.
Trots alla mina stämplar, papper och stansar...tänk att man trots detta alltid kan ha mer av allt detta. Denna gång saknade jag ett tennisracket och en kamera att stämpla.  :)
 
Jag valde fel embossingpulver till "15", och fick glittrigt första lagret, andra blev dock clearembossat. Tyvärr blir det lätt matta ytor i det vackra glansiga, men  så är det bara.
 
Letade sedan frenetiskt efter en grattisstämpel på engelska, men hittade till slut den söta lilla stämpeln, som jag använt förr i en grattishälsning.
 
Hoppas att Peter blir glad över kortet.
 
Jag lägger ut mer inlägg i morgon.
 
Ha det fint därute i vårvärmen, gruset och vätan.
 
Jo...jag hittade till slut efter mödosamt letande, en liten vit kamerabrad, som nu pryder kortet.  :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0