Grattis Ingela på 40-årsdagen

Äntligen!
Min goda vän Ingela fyller 40 år idag, och jag har gjort ett kort som påminde mig om henne.
Hon är som ett Kinderägg ~ 3 önskningar i 1.
 
Fräsig, använder gärna tuff skinnjacka och korta kjolar. Skor med sådan klack att man får svindel.
"40" visar en del av denna fräckhet.
 
Insidan i varma nyanser och bild från Graphic 45, April månad, visar hennes andra sida.
Ingela vill gärna ombona, pynta, duka fint och är naturligt lika feminin som sportig, ärtig, käck och fräck. (Inte i munnen dock...)
 
Insidan ger även en inblick i Ingelas ena passion - Bakning.
Den noggranne lägger märke till att 40 ljus brinner...
 
Jag känner till två passioner ytterligare...men det behåller jag HELT för mig själv.
 
Grattis Ingela och Många Kramar från vännen!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0