Med en enkel tulpian...

Ja, den här blomman har ni sett förr.
Nu blev den mörkröd, en ny färg som jag köpt för en tid sedan. Festive Berries, Distress Ink från Ranger.
Den är så vackert röd. Som rubriken antyder ska den till någon som fyller år, ganska jämt dessutom - 50 år.
"S" på insidan ger en hint om vem som är mottagare.
 
Det andra kortet är ett julkort, men något neutralt, då det inte innehåller tomtar, utan natur. Små söta stämplar med nio olika naturmotiv. Tänkte mig små kvadrater först, men fastnade för cirklarna den här gången.
(Ser nu när jag laddat upp att bakgrunden ser lite märklig ut, till höger...)
 
Så var jag på en Oriflamemingelkväll förra veckan och alla fick en mascara:
Giordani Gold Supreme Length Mascara, vilken visas på sista bilden, eller snarare resultatet av den.
Elina la på ett varv bara av den, och resultatet är fantastiskt!  :)
Ha en god dag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0