Get a life...

Ja, det är hårt att arbeta när man är ledig, fast det är ju samtidigt en hobby.
Igår hann det bli några kort och sammantaget tills idag har det blitt 20 nya kort och lika många julklappsetiketter.
Åh, jag minns med glädje de där urgamla som man slickade bakom så att limmet aktiverades. De där som fanns för drygt 40 år sedan. Snudd på roligare än att få julklappar, var ju att få slicka i sig det goda klistret.  :)
 
Nåja, mina får man knyta fast istället. Elina tittade in en stund och hjälpte mig att klistra och knyta band.
Nu blir det någon form av middag, sedan sega vid någon flimrande skärm innan John Blund.
 
Sedan måste jag snart ta itu med Grattiskort både till barn och vuxna, och ett stort "dragspelstagkort" som jag fått beställning på.
Ser nu att ett läcker kort inte riktigt syns, men den som kommer till Julmarknaden den 8 december kanske får se en skymt av det.
Ha det fint i helgen...
 
 
 
 
Bibbi
2012-09-09 @ 09:03:53

Gillar änglarna längst fram. Vad kostar de?

Svar: De små korten kostar 10:- Störe ligger mellan 15-20 beroende på utseende och material. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0