Suomi

Korten som levererades under dagen till deras riktiga mottagare var "succé". Det var de där privata som jag inte visat bilder på.
 
Men nu har jag gjort ett 60-års kort till en herre i Finland...nåja, han fyller först i slutet av december, men det var roligt att göra utan stress. Hoppas att hans syster blir nöjd med sin beställning. Jag ville inte stämpla Grattis, då jag inte har en finsk stämpel med grattis. Ingen finsk stämpel överhuvudtaget faktiskt.
 
Dekorränderna går igen sedan något kort tillbaka. Jag har verkligen fastnat för dem, men märker att de syns mer eller mindre tydligt på olika sorters papper.
Flaggan är ett nyligt köp från Göteborg när jag var dit i början av oktober.
 
Nu väntar snart en mumsig lasange med dottern.  Mums!
 
Trevlig helg!
 
 
Marja
2012-11-02 @ 20:36:43

Überfiiiiiiiiin! Riktigt najs, precis lagom pretentiös, systern är mållös!
Tack så hjärtligt, nu skall jag gå till banken för att låna pengar för att kunna betala för härligheten!

Svar: Vad Bra! Du får den vid tillfälle...
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0