Grattis Elina!

Ja, min dotter Elina fyllde 22 år idag, fast rent tekniskt sätt så dröjer det ca 50 minuter till. Hon är född 22,58.
En liten guldklimp, som såg världens ljus på Bodens Lasarett 1990. 
Det var en spännande tilldragelse och jag var en mycket lycklig nybliven mamma.  :)
Jag är fortfarande lycklig för henne!
 
Förra året skickade jag ett stort kort till henne med varma stickade sockar, svenska gott godis och dollar till henne i USA.
I år fick hon en mindre gåva. Ett väldigt litet kort, som jag stoppade ner i en ask som jag knåpade ihop i går kväll. Gula varma nyanser. Pyssligt var det att göra asken, och jag blev nästan 100% nöjd. Borde ha gjort en provask först. Men nu fick ju Elina originalet istället!  :D
Asken hade kunnat innehålla en tablettask eller så, men nu lade jag dit fyra Trisslotter tillsammans med kortet. (Helt i mormors anda...)
Om någon dag ska vi äta en god matbit i stan och så ska vi köpa hennes present tillsammans, så får hon välja efter sitt eget hjärta vad hon vill ha.  
 
Men nu väntar nattens vila.
Här kommer bilderna på asken, som för övrigt är stor nog att rymma en kortlek eller ett paket cigaretter tror jag.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0