Det här har jag längat efter!

Jag har visat en liten Sneek Peek tidigare på det här kortet.
Äntligen kan jag visa hela kortet.  :)

Min goda vän överlåter sitt liv till Moder Maria i morgon, söndag, och jag gjorde ett kort till henne för en dryg månad sedan. Det är samma princip som kortet som min dotter Elina fick när hon fyllde 21 år.

Jag fick användning av två vackra papper som jag köpte i Rom, närmare bestämt i Vatikanen för ganska precis ett år sedan. Det är två böner, av förre Påven Johannes Paulus II samt den nya Bebedict XVI.
På hjärtat står Bibelordet Lukas 10:27.
Inne i kortet finns en bön till Kristus och en till Maria, och på sista uppslaget överlåtelsebönen till Maria.
Guldryggen är washitejp.
Marias färger rött och blått genomsyrar hela kortet.
Hoppas att ni gillar.

Mer bilder visar jag i morgon.

Ha det gott allesammans och håll till godo.

Lilla Bodilla
























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0