Äntligen pigg igen!

Ja, suck och oj och urk...Migrän i dagar tre, men i morse runt halv fem vaknade jag besvärsfri.
Jag skickar en tacksam tanke till Serafim och Vår Herre.  :)

Därför har jag också åstadkommit två kort idag. Fyra kvar att göra inom en kort tid.
Jag känner mig nöjd, och visar ett av korten här, och en sneek peek på det andra kortet, som jag inte vill visa ännu.

Det ni får se är ett konfirmationskort av en modell som är ny för min del, och som går i mörkt rosa och som inom kort kommer att flytta till Norge.
Korset är inköpt på Kristinas Scrapbooking för 19:-. Kedjan är en väldigt tunn silverkedja som jag tagit sönder i några bitar för att kunna tillverka med. Korset är inte av ädel metall. Bibeln på insidan har min syster skickat mig och jag tycker att den passar utmärkt i kortet. Under den finns plats att skriva ett Bibelord till mottagaren, och till höger kan hälsningen skrivas.
Det vita prickiga bandet får ses som en särsklid hälsning från givaren, min kollega, som älskar prickar.  ;)

Sneek peekbilden visar jag sist, och ni känner nog igen det fina hjärtat.

Men nu blir det till att tvaga sig innan kyrkogång med sång...psalmafton i Hertsökyrkan.

Ha en god afton allihopa...












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0