Peter fyller 30 år

Ja, så har jag gjort en till beställning klar.
Skönt att vara ledig från jobbet en fredag.  :)
Extra stort blev det, i det närmaste stående A4.
Washitejp, embossning, blommor och bling, trots att det är en herre.
Men som ni ser blev det en randig skjorta och lila slips.
"P" stämplade jag i svart och embossade med Clear embossing, för att få glansen. "30" samma sak förutom att jag stämplade siffrorna med genomskinlig stämpel, för att behålla den lila färgen.
Jag känner mig nöjd. Lär knappast ända något nu. Gjorde först inte "30", men ville ha med det trots allt.
Man vet ju inte vad beställaren vill kunna skriva själv.
Gillar ni får ni gärna höra av er.
Tack för besöket och välkommen åter.
Nåväl...ta det lugnt i helgen.







Marja
2012-03-16 @ 20:22:28

Do I have to write this in english?????

Nu vet jag iaf var jag beställer kort hädanefter, jättefina allihopa, tog bara lite tid innan jag lärde mig att surfa på bloggen.

Nice stuff!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0