Oj, Eriks bok...

Mäh, jag har ju glömt att lägga ut Eriks bok på bloggen.
Så här kommer den också. Ganska lik Oskars. Den som tittar noga kan se att jag försökt att hitta papper som speciellt matchar vissa foton. Nu har man semester, och vad gör man - Kliver upp strax efter åtta i morse, bara för att notera att väderleksrapporten stämde. Regn och rusk. Kallt så det förslår, blåsigt. Det blev höstjackan fram när jag for till stan och full värme i bilen. Känns som sen september. URK!
Nåja, jag är ledig i alla fall. Alltid något att glädjas över. De första bilderna och den sista känns igen från tidigare. Erik, fick liksom storebror Oskar, även han en uggla. De här gossarna har väldigt fina betyg, och kommer att studera vidare. Jag hoppas att det ska gå bra för dem och att de kan få läsa det som de helsta av allt önskar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0