Nyinköpt

Ja, så underbart att få sova länge. Man blir ju lite stel i kroppen med åren, men när man sover till 10,40 känner man sig som "värsta" tonåringen. Till mitt försvar kan väl sägas att jag dock var uppe till nästan halv två på morgonen. Jag har tagit tag att snygga till köket en del, suckat över räkningar som ska betalas, tvättat en maskin tvätt, som väntar på att hängas upp, blivit bortbjuden på jättegod middag. Tack Marja!
Så har jag gjort ett kort, med papper från det nyinköpta i torsdags. Rosa ljusa nyanser och ett fint randigt band i vitt och beige. Guldskimrande papper som jag fick lös tillhalva priset. Tror att jag köpte 8 eller 10 ark 12". Alltid bra att ha. Tulpanen känner ni igen från andra alster. Jag älskar den verkligen, och för att passa till papperna så fick den bli rosa. Bara lite bling i form av små rosa halvpärlor.
Men nu är det bäst att hänga tvätt så att jag kommer mig i säng i rimlig tid. Ha det fint allesammans!

 
Bibbi
2012-06-24 @ 01:21:01

Häftig knut




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0