Marja

Jag var trött efter jobbet igår. Kom hem strax vid 21.
Bloggade ett längre inlägg och ett kortare, men har sparat en godbit tills idag.
Min goda vän Marja fyllde år. Hon uppvaktades med två kort och present av mig och en vän från jobbet, Ingela.
Om jag inte i hastigheten tar miste heter Alfabetet English Rose, med ca 5 cm höga bokstäver. Jag har stansat i samma lila papper som textrutan, embossat med clear embossing.

Trevligt!    :D

Marjas äldsta son fyllde år samma dag. Vilken present egentligen, att föda barn samma dag som man själv fyller år.  :D

Här ser ni korten i alla fall.
Ha det skönt ute i sommarsolen idag.
Själv ska jag umgås med en hoper barn i fotbollsskolan på IFK Luleå.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0