Get your Kicks... eller...Man går in i väggen...

Jag jobbade en lång dag idag, och snabbade mig hem för en kort middagsrast. Blev frestad att ta en tur in till Kappahls och Kicks rea som just börjat. Kicks blev första stopp trodde vi, men stannade till i en klädesbutik just innan den eftersökta. Minns inte ens vad den hette. Jag kikade runt lite medan min väninna gick vidare till Kicks, i jakten på lite skönhet på burk.  ;)

Affären ligger i Strand galleria, som håller på att byggas om och man måste gå en omväg ner i källaren. Väl färdigtittad gick jag vidare mot Kicks, och fann att väggen mellan de båda affärerna bestod av tunna spånskivor, och blev smått förvånad av att se att man skurit ut en dörr just vid entrén till Kicks. Märkligt tänkte jag just innan jag svängde in till butiken. Jag blev oerhört förvånad då jag inte kunde komma in i butiken, då det på mitt ansikte satt fast en glasvägg, som både var i vägen för min framfart, och som nu även lät ganska illa.
Den tidigare glasklara och rena väggen var nu kladdig efter mitt ansiktsfett!
Naturligtvis stod en man lite längre bort och glodde ganska dumt på mig, vilket i och för sig inte var så konstigt eftersom jag också mycket riktigt kände mig oerhört dum.
Jag hittade den riktiga öppningen in och med glasögonen fettiga och på sned gick jag in i butiken, varpå jag såg några figurer längst inne och den ena ropade: Hur gick det?
Jag Borde ha svarat; Inte alls! Det tog tvärstopp!
Men då tänkte jag inte på det, utan svarade, fortfarande väldigt förvånad och smått omtumlad, att det gick bra.
SÅ tänkte jag att sånt här händer bara mig, men min väninna lugnade mig och sa att hon också gör sånt här.
Inte konstigt att vi trivs så bra ihop. Vi är båda två lika knepiga!

Nåväl, slutet gott - Allting luktar gott!

Halva priset på parfymen jag suktat efter i ett år, typ.
Jennifer Anistons Eau de parfume.

Ha det gott, dofta gott och sov gott!

Kolla gärna den här länken:
http://www.tradera.com/zutter-hornstans-round-it-all-auktion_342942_158079741


Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0