Fosterland

Jag har haft en härlig semester i USA.
Privatchaufför var helt ljuvligt att ha. Ja, det var ju Elina som körde.
Hem från Framingham till Wellesley kändes det som ralley. Hon har blivit duktig på att hantera en bil. Mindes hennes om lite nervös, även med min lilla Hundai i10, men den stora Lexusen rattade hon med stor säkerhet och precision. :)
 
Vi höll oss i Wellesleyområdet några dagar och åkte sedan iväg till "Red barn" i Vermont med en kort tur in genom New Hampshire. Vackra omgivningar, som många gånger kändes som Sverige. Vi uteslöt turen till Stowe, då det var ganska långt bort. En hjort, räv och skipmunk (chipmunk) såg vi under de där dagarna. De sistnämnda krabaterna är ju bara så himla söta.  :)  För övrigt kryllade det av ekorrar, men något annorlunda än de vi har här hemmavid.
 
Shopping - javisst, men mest scrapbookingstuff för min del. Lite kläder blev det, något linne, och en sprillans bikini.
Sammanfattningsvis var det superroligt att få resa med min son Alfred och lika roligt att få träffa Elina efter nästan ett helt års separation. Vi bakade både matbröd och svenska bullar, spelade kort och hade det "trevligt"...vilket framgår på flera bilder, och som blivit ett internt skämt bland oss.
 
"What dosen´t kill you make you smaller." (Mario)
Trrr trrr trrr...
 
Sista kortet på Elina var bara för at hon gör en rolig min.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elina
2012-07-30 @ 17:38:39
URL: http://sweeeden.blogg.se

A men skitsnyggt mamma! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0