Ett gammalt inlägg, Bara ett försök att undvika Spammare...

Har gett mitt förra kort en ansiktslyftning, och nu känns det trevligare.
Den har fått en annan vikning i sin "ge-bort"-form, för att sedan ställas i sin diamantform.

Dessutom en diskret Unikum-stämpel på baksidan. Det är något av en utmaning att stämpla på svart när jag inte har vit färg...fast nu inser jag att jag faktiskt har det. Chalks i olika färger.  :D

Nåväl, mamman till dottern fyller 55 år under morgondagen, alltså den 18 januari.
Det ska firas och uppmärksammas. Hoppas att ingen av dem tjuvkikar...

Devla är inne i en lila period, vilket jag ville uppmärksamma på kortet. Förutom vita prickar och lite vit bakgrund till lila prickar, är allt på kortet lila.
Eftersom hon sticker ut på många olika sätt, min goda vän, ville jag visa det med det häftiga mörklila glittriga papperet. Unikumstämpeln på kortets insida - naturligtvis i lila färg.

Förhoppningsvis kommer båda korten att bli till belåtenhet.

Min granne, har det visat sig, brutit lårbenshalsen och är nyopererad. Stackars människa, att ligga flera dagar och ha ont och vara omtöcknad.
Krya på dig E!

Men nu väntar sängen och en skön sval kudde.

Tack för titten och må så gott!
















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0