Dylan

Den rara lille gossen som beräknas anlända den 7 november i Oklahoma ska alltså heta Dylan.
Jag har sett honom på en modern ultraljudsbild som Elina skickade över till mig via datorn.
Han har en söt liten knoppnäsa.
Nu har jag gjort ett födelsedagskort till honom. Jo, visst går det i blått.
 
Jag har använt bland annat Graphic 45 - babyserien. Helt underbara papper! Gammeldags romantiska och påminner väldans om gamla bokmärken. Bokstaven D, är embossat med genomskinligt pulver, vilket gör att den passar rätt in på bakgrunden, som var just samma papper. Kanske blingar jag till flickan inne i kortet, men jag har fyllt i serpentinerna med silvrig penna, dock syns det knappt i datorn.
Men även från en annan serie med lite skarpare blå nyanser.
Modellen till kortet fick jag från Angie på Chic´n Scratch. http://www.chicnscratchlive.com/
Det blev ett kort med ett hölje. Enkelt att göra. Jag stansade ut en hjärtbård och la ett mörkblått papper bakom som fick sticka upp en bit ovanför framkanten på själva fickan, där kortet vilar.
Jag har fått en pytteliten barnvagn av någon som jag handlat ifrån på Tradera, och den passade bra på ryggen till höljet. Ni känner igen det fårn Erik och Oskars böcker, fast då var det ugglor.
 
Ja, nu åter till tvättmaskinen, strykbrädan och spisen.  :)
 
Ha en god dag!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0