Squashkort

Jahapp, efter en kaotisk nyårsdag och kväll och ytterligare två dagar av en icke sällsam huvudvärk och magknip börjar det lätta lite grann.
Lagom tills att jobbet kallar på mig. Suck!
Men nu i kväll fick jag lite krafter åter, efter att ha sovit snudd på hela dagen.

Jag fick en scrapbookkit av Alfred i julklapp, och nu passade jag på att göra en modell av kort som jag tänkt på under en längre tid. Lite pyssligt var det, och jag gjorde nog något fel, för det som bruksanvisningen anger ska vara framsida, fick inte jag som framsida. Men sammantaget spelar det inte heller någon roll.  :)
(Fast Nu har jag kikat på youtube, och fått kläm på hur det borde ha varit.)

Blå vinterfärger och vinterpapper från Alfred och foton av Alfred.
Ett sånt här kort går att utveckla och göra ännu större, men jag ville prova den enklaste varianten, för att lära mig. Känner mig nöjd, också med min textning.  :D

Jag lägger gärna ut en beskrivning om den efterfrågas, eller mailar den.
När jag blir "rik" kan jag köpa en videokamera, så att jag kan filma och lägga ut i stället.

God afton!














Elina
2012-01-02 @ 21:47:25
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Oj vad läckert! :)

Bibbi
2012-01-03 @ 21:08:08

Vad fint! Och vilka fina bilder på Alfred!

Lilla Bodilla
2012-01-07 @ 00:04:46

Tack tack!

Nu vet jag hur jag ska göra det på rätt sätt också. Inte alls svårt. SKulle ha tittat närmare på videon innan jag klistrade. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0