Kristyrbestyr...

Idag åkte jag till min goda vän Devla. Hon hade bett mig om hjälp med lite kakdekorationer, som hon behöver på lördag, då en av hennes döttarr tar lärarexamen.
Blev där i sju timmar!
Lunch och sedan rostillverkning. Trevligt värre var det.
Rosa och ljust aprikosa samt görna blad.
Jag visar alla bilder, där de flesta är min tillverkning, så som den allra första bilden, där jag gjorde alla. Dock har  Devla gjort en del hon med.
Svårast var att försöka skriva, som kanske också synes.
Det ska bli spännande att se hur kakorna ter sig på lördag.
Hoppas att ni tycker om det ni ser.
Just den här sorten ska torka i ca 24 timmar, sedan håller de i flera månader i en tät burk.

Det går bra att lägga in en beställning.  :D

Ha det fint!

























Bibbi
2012-01-14 @ 23:57:09

Wow! Vad fina!

Elina
2012-01-15 @ 07:22:48
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Superfint! :)

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0