Hhrm...förlåt att jag tjatar...

...men här kommer två bilder till på tidigare ask med kort.
Har gjort vissa tillägg, som jag tycker förbättrar hela finishen. Halvpärlor samt hela glitterembossing till locket. Glitterembossing på både Grattis och duvan, samt halvpärlor på kortet. Resterande lämnar jag nog därhän.
Oavsett ni håller med eller inte, så lägger jag detta till handlingarna och hoppas att mottagarinnan kommer att bli förtjust.
Hmm...det ordet är ju något sällan hört i det moderna Sverige.
Själv fick jag en komplimang häromdagen, vilket fick mig att gapskratta, då jag aldrig hört det förr, dels från den personen i fråga men också för att det gällde mig. Nåja, jag kan fortfarande le och känna mig glad över den.
Förtjusande var ordet! (Sa inte Bill, och inte Bull heller...  ;)   )

Ha en riktigt god alla där ute!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0