Ann-Sofie fyller 30 år

Ja, jag har personligen inte an aning om vem hon är, men jag har fick en beställning igår, på en väska till en som fyller 30 år. Tanken var att "fylla" väskan med en liten smyckespåse och där i stoppa pusselbitar med namnen på alla som uppvaktar henne.
Nu gjorde jag också en liten handväska att stoppa i den något större handväskan.
Utsmyckningen blev något mer än vanligt, men jag känner mig nöjd.
På baksidan använde jag glitterlim, för att de små bulorna skulle märkas mera.Min väninna, som gjorde beställningen, sa att hon gärna behöll den helt själv.  :D  Det får jag väl tolka som ett väldigt gott omdöme.
Annars har jag bara slöat och slappat i helgen. Skönt att få sova, men ibland känner jag mig som en tonåring med mina sömnvanor.
Tänkte att posta ett stort brev till Elina, men det får vänta tills i morgon. Hon har lagt in en beställning på Salmiakbalkar, som jag måste hinna köpa först. Dessutom blir det en massa scraps till henne och hennes kompis Annika, och till det dessutom en mängd olika band som de kanske kan få användning av. Hoppas att tullen håller tassarna borta. När jag skickade hennes julkort la jag i en brosch som hon fick av Oriflamegruppledaren - och den kom aldrig fram. Julkortet ville nog ingen sno åt sig, men broschen.  ;(
Nåja...det mesta kommer ju fram i alla fall.

Ha det fint, och tack för att du tittade in på min blogg.












Christina
2012-01-08 @ 23:28:26

Godkväll...

och god fortsättning på det nya året:-)

sitter här med syster Ingela och kollar in din fina blogg;-) Superfina kort gör du!!Imponerande:-)

Ha en bra kväll/Christina

Bibbi
2012-02-21 @ 08:35:12

Men så fin den lilla handväskan är!

Vad är det för mått?

Lilla Bodilla
2012-02-21 @ 19:58:49

Jag minns inte just nu måtten på den lilla "börsen", men ca 7-8 cm bred, 4-5 cm hög.

Perfekt att lägga grattiskorten i, som i det här fallet var pusselbitar med namn på de uppvaktande kamraterna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0