Det är alltid lika roligt med beställningar

Ja, just nu håller jag på som bäst med fem kort för olika ändamål.
Två av dem visas upp här och nu. Valentinkort kan tyckas, men man kan uppvakta sin käresta vilken dag som helst på året.

I det blåa kortet har jag använt mig av ett papper som jag aldrig provat på förut. Känns lite dalaaktigt, milda färgtoner. Jag tycker väldigt mycket om det. Ja, kanske för att det påminner mig om mormor och de där gamla tygerna i blått och vitt, diamantliknande mönster, som för flera år sedan blev populärt att sy nallar av.
Jag hoppas att mottagaren också gör det. Skrivrutan i mitten av kortet är stämplad med skrivstil i Stormy Sky Distress Ink. Lite bling för att toppa kortet. Duvorna och fiskarna har fått olika mycket embossing, för variationens skull.
Mina stämplar på baksidan av kortet, som ju blviit mina signaturer, och kan man tänka, den här gången lyckades jag stämpla med rakt också!  ;)

Önskar er alla en trevlig helg. Förhoppningsvis tar jag mig ut på en promenad en av dagarna, nu när det är varmt ute. Bara -7,5 grader.

Tack för besöket på bloggen, kom gärna tillbaka!












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0