Beställningskort

Jahapp, två nya kort som tillverkats idag. Inga nya modeller, men som vanligt gör jag aldrig två likadana kort.
det ena går i blått och lite rosa, och har två olika "etiketter" som ligger löst till beställaren. Då jag inte vet vad kortet ska användas till gjorde jag två olika förslag. Fästkuddar följer med men är inte klistrade, inte heller skrivfältet, då det är svårt att skriva när det sittar limkuddar under.
Det andra kortet fick en bränd orange stomme ,med gult, brunt och orange som smyckning. Lite bling på fjärilen, och en grå fluga fick plats. (Blinget fotades efter att insidan redan fotats, varför blinget inte syns på andra bilden.)
Fågeln, insekterna samt blommorna är alla stämplar som jag införskaffat.  :)
Hoppas att ni tycker om det ni ser. Jag känner mig nöjd.
Titta gärna in fler gånger!











Elina
2012-02-11 @ 19:32:55
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Jättefint :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0