Man borde faktiskt sova...

...när mörkret faller på.
Jag är rent så trött att jag känner mig lite yr.
Men efter att ha vilat på maten tog jag itu med att rensa upp på mitt arbetsbord. Och minsann...trots att timmen blev sen tog lusten överhanden - Jag Måste göra ett kort.
 
Måste också bara få dela den glada nyheten att jag fick sälja 85 kort på Julmarknaden samt dagen efter.
Nu finns bara 13 kort kvar av de som jag knåpade med så flitigt.
Nåväl, på marknaden visade jag ett gammal kort, från förra året, som jag skickade till Elina i USA, och flera tittade på det och ville tom köpa det.  :)
Också Marja, som hjälpte mig att sälja, föll för det.
Jag visar det kortet först, sedan kvällens. Det framgår inte helt och fullt, men duvan mitt fram är embossad med clear embossingpulver, och sedan sprayade jag med silverglitter. Det röda papperet har jag kört genom en embossingfolder och därefter bara lämnat, medan de gröna bitarna är körda genom samma folder, men sedan har jag sandpapprat embossingen, och fått fram den underliggande färgen på papperet. En till dimesion så att säga.
Natti natti...
 
Framsidan på Elinas kort
 
...och baksidan...
...och stängt med midjebandet...
 
Ja, och så årets upplaga...som dock inte är dubbelsidigt, mer än att jag gjort en skrivyta bakom mittdiamanten.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0