Snaaaaart...

Man njuter av lugnet och inväntar morgondagen med glatt hjärta.
Min dotter Elina kommer då hem från USA, där hon bott det senaste året.
Även om jag fick rå om henne i juli/augustiskiftet, så längtar jag efter att få mysa hemma med henne.
Se film, scrappa, äta och umgås lite.
 
 Jag fick en cd-skiva med bilder av en fd familjemedlem, men korkat tycks det vara fel format på flera av bilderna, så jag kan inte ladda upp dem på bloggen.  :@
Visar därför en annan bild av kissegumman och vad som väntar henne när hon kommer hem.
Vi ska hämta hem henne på fredag om allt går vägen.
Hon har levt i vildmarken utanför Harads i en dryg månad, utan att vara inomhus alls, så vi får väl se om hon kommer när vi lockar på henne. Det får bli mycket godis, av den där sorten som hon Älskar!
Whiskas - burkar som ser ut som ett katthuvud.
Jag håller tummaarna!
 
Jag har gjort en välbehövlig "tarmsköljning" i mitt arbetsrum, och det ska bli roligt att börja göra kort igen.
 
Men nu ska jag bara njuta av livet  - ja, ett tag i alla fall   ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0