Julmarknaden i Hertsön

Ja, nu kanske ni tror att jag fått hjärnsläpp, men icke då.
Jag sitter på kammaren och tillverkar diverse julkort samt andra kort och tags, som jag ska ge mig på att sälja på Hertsöns julmarknad den 8 december. Då är ni välkomna dit och handla direkt från mig. Jag kommer inte själv att kunna sälja, eftersom jag jobbar den dagen, men får hjälp med försäljandet. Jag hoppas att jag i alla fall kan vara där några timmar, när jag inte befinner mig i Mjölkuddskyrkan, som har julmarknad samma dag, trist nog.
 
Nåväl, tillbaka till kammaren nu. Lägger upp en samlingsbild över några kort senare under dagen.
Om allt går vägen kommer jag att få till en hemsida där jag satsar mer på försäljningen av kort och annat, som tex de där väskorna som jag tidigare visat här i bloggen.
Spännande!!!
 
Ha det fint allesammans!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0