Nytt projekt på gång

Så har Påskens ledighet nått sitt slut, och jag har hunnit jobba två dagar.
Började med ett nytt projekt, eller två kanske man ska säga. Jag försökte mig på en röjning i verkstaden. Sonen Alfred kom och hjälpte mig att flytta en tv, som Elina ska få ta när hon flyttar. Stort "as", som jag var rädd att tappa på egen hand. Behöver också städa ur garderoberna. Se vad som inte längre används (den rika världens problem), och ge bort dem till kyrkan eller Röda Korsets second hand butik här på Hertsön.

Men så till det roliga projektet. Det kommer att vara en mindre hemlighet ett tag, eftersom mottagaren till detta tittar in på min blogg lite nu och då, och jag inte vill avslöja vad det blir. Men det kommer något i någon brevlåda under våren, och så ett till liknande projekt dessutom, lika hemligt. Ja, oj, en till, och så ett till... nu blev det plötsligt flera...

Nåja, den som lever får se.
Men nu ska jag sova gott. Bara två arbetsdagar till, sedan är jag ledig igen till helgen.
Känner mig som en tonåring...vill bara sova hela tiden.

Först några bilder av kissen.
Hon kan verkligen vara gullig när hon sover, men rackarns vad hon kan härja.
Den senaste tiden har inte mindre än 3 olika örhängen försvunnit, även om jag lokaliserade det ena ganska snart, men två är fortfarande spårlöst borta. Trist, då de kom från Rom.
Tidigare har hon också hunnit med att anfalla två inte ont anande gammla fotografier. (Ursäkta den dåliga kvalitén - fotade med mobilkameran). Fattar inte...

Ha det fint!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0