Liten handväska

Jaha, det har hunnit gå några dagar.
Första april, men nej, jag kommer inte att luras, inte här på bloggen i alla fall.
Jag har drömt konstigt och lite rörigt fram på morgonsidan.
Det bästa var att jag drömde att Elina var hemma på visit.
Så blev det blev prat om var alla skulle fira jul, och hon sa att hon åter igen skulle fira jul på Disney, för tredje året i rad.
Ohps...i drömmen stämde det precis, men känns ju lite "over the top", galet med andra ord.

Men nu är det skönt att jag börjar anpassa mig till sommartiden. Tog en stärkande promenad med en nyligt funnen god vän. Blev sedan sittande och ockuperade deras marbord i någon timme. Det är alltid lika trevligt hos dem och vi pratar om både lättsamma skämt men mycket allvarliga och djupa frågor. Jag tror väl inte att vi hittar så många svar och lösningar på problem, eller så är det det vi gör, fast vi aldrig får bestämma att de ska genomföras.

SÅ, jag vänder blicken mot det som jag kan förändra.
Jag pysslade i går.
En liten handväska, som ska skickas med post. Eftersom köparen ska skriva en liten hälsning på locket, har jag inte limmat fast det, utan det får hon göra själv. Därför blir det svårt att fota väskan, varför man ena hand syns i bild, då jag måste nypa ihop väskan.
Hoppas att ni gillar det ni ser. Blomman är i två lager, båda sprayade. Det undre bladet är sprajat med skimrande silverfärg och det övre är sprayat med min parfym, och skimrar därför av diamanter.  :)

Jag har införskaffat mig en ny maskin från Zutter, eller egentligen två olika apparater. Nu ser jag fram emot att få hem dem och inviga. Ni kommer att få se resultatet så snart som jag hinner göra ett alster. Kanske blir ni sugna på att slänga in en beställning också, på en personligt utformad gåva. Antingen till er själva, eller till någon annan.
Men nu drar det ihop sig för frukost och lite städning innan jag styr stegen mot kyrkan på höjden.
Ha en god dag, och var på er vakt!
Tack för titten - Vi "ses"...







Elina
2012-04-02 @ 17:51:29
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Supersööt! I wish om Disney för övrigt! ;)

Bibbi
2012-04-05 @ 13:14:12

Har ser sett den IRL. Så HIMLA söt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0