Uppiffning av två tidigare kort

Jag ville piffa till två kort som inte kändes helt färdiga tidigare.
Dels var det kortet med ett hemligt K, som numera även innehar en gördel, som jag stämplat för att få "gammal handskrift" på samt lagt lite infärgade kanter på.
Men också Farsdagskortet, som kändes naket på någåt vis.
Därför gjorde jag ett svart bakstycke och la dessutom till ett till ljust ark där jag skrev texten på nytt.
Nu snyggare.

Då sonen bor hos mig den här veckan och jag jobbar en del kvällar, försöker jag få ihop lite kvalitetstid med honom.  :D  Helgen kanske kan ge extra tid till både honom och pyssel. Jag har hittat en del nya idéer som jag nog kommer att prova.

Känner du dig sugen på att beställa kort av mig, så går det bra att lämna en kommentar med dina kontaktuppgifter. Bloggen är modererad, så dina uppgifter stannar givetvis hos mig.
Lev väl tills nästa gång och tack för att du stannade till.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0