Nyfiken Grå

Jahapp, så har jag fått lite lystmäte igen då. Har jobbat frenetiskt mycket många kvällar och har varit ruskigt trött och därför inte orkat skriva eller pyssla heller för den delen.
Idag har jag jobbat på griftegården hela dagen med att servera fika till sörjande och samtalat med några av dem. Det är alltid trevliga samtal som blir vid sådana här tillfällen som Allhelgona. :)
Jag ser fram emot att få jobba fler sådana här dagar kommande år.

Men så till pysslet då. Har haft lite idétorka och inte heller hittat några roliga kort på nätet, så jag gjorde en liten förpackning till en pralin eller kanske ett smycke, som jag hittade på en rolig sida: http://www.mychicnscratch.com/

Där finns mycket inspiration, i alla fall för mig.

Men så tänkte jag få inviga en stämpel från Skogstokiga, som jag införskaffat. Det tog lite klurande till för att komma på nåt vettigt. I vanlig ordning är mina kort ganska sparsmakade. En enkel ljusrosa roett fick vara enda utsmyckningen på framsidan, förutom att jag stansade ett hål i det rosa papperet och lade en bild på tomtens släde innanför. Insidan är klistrad med limkuddar och ger flerdimensionellt intryck.
GraceE kände sig en aning försummad och kom och ville vara med hon också, vilket tydligt framgör på en av bilderna. Hon är verkligen en charmig liten tös.  :)

Jo, jag gjorde ett oerhört enkelt kort till några trevliga herrar som hjälper mig att byta däck på bilen höst och vår. Inte mycket för världen, men ganska kul bilbild och så tycker jag att den svarta basen passar med alla cirklar, som påminner om bildäck.
Nåja, hoppas att ni tycker om det ni ser.
Ha det fint i helgen.

















Elina
2011-11-06 @ 04:39:14
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Graceekissen <3

Mamma <3

Bibbi
2011-11-07 @ 23:21:28

Kul kort till bilgubbarna.

Bibbi
2011-11-07 @ 23:24:04

Häftigt med hemliga luckan.

Btw är Grasiee med på två bilder. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0