Med julen i sikte

Det blir en lugn jul i år, och för varje år drar jag ner på julpyntet. Gran blir det dock definitivt. Nu har jag ju gjort ett stort antal julkort och har länge haft ett gott öga till en idé jag fick på nät. Har sedan letat en mall och har till slut hittat en, som dock inte skulle vara till en sådan här. Det blev långt ifrån perfekt, eftersom jag hastigt gjort i princip på fri hand det röda och vita. Jag tror inte att det framgår, men det vita papperet har ett mönster som dessutom skimrar. Den är hur som helst tredimensionell och jag tänker att den går att hänga upp eller sätta fast i en krans. Men den behöver absolut mer dekorationer. Storleken är som min hand på höjden. Liten och nätt med andra ord.

Men tiden drar iväg och jag ska snart natta.
Kull att du stannade till här på bloggen.
Ha det fint!





Bibbi
2011-11-20 @ 21:21:33

Vilket jobb!

Elina
2011-11-21 @ 04:15:54
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Läcker! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0