Inga mästerverk direkt

Jag är medlem i en förening som heter Noaks Ark, som har en lokalavdelning här i Luleå. Jag är sekreterare i styrelsen och vi jobbar med att sprida information om hur hiv smittar, hur aids uppkommer, hur man kan skydda sig osv. Dessutom finns stödverksamhet, för de som redan blivit drabbade samt deras anhöriga. Det är ett viktigt arbete och varje år den 1 december uppmärksammas sjukdomen. Nu är det alltså dags igen, även i år på Lillan i Luleå. Jag gjorde några tags som de medverkande ska få med sin gåva. Kritvita tags med en utstansad Red Ribbon på. Fick några över och passade på att göra lite julklappstags. Som jag skrev - inga mästerverk direkt, men det inte så pjåkigt ut i alla fall. Min favorit måste bli den blåa, med snöstjärnan. Vilken tycker du själv?
Det är lika kul varje gång jag får använda min Crop a dile.   :D
Jag bytte till julgardiner i köket mellan jobb och möte. De andra gardinerna la jag i en hög på köksgolvet i väntan på tvättkorgen. Gissa vem som hittade dit?  :) Lilla söta kissemajagummanlisalotta...hhrmm, ja GraceE alltså.
Ha det fint, och tack för att du tittade in på bloggen.

(Ser nu att jag verkligen inte är någon mästerfotograf...)









Bibbi
2011-11-29 @ 12:51:18

Alla är fina, men stjärnan är lite finare. Undrar om det är färgerna som gör det?

Bibbi
2011-11-29 @ 12:54:23

Det är alltid lika spännande att kolla in dina skapelser.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0