Flaskpost

Jag blev för en tid sedan tillfrågad om jag kunde göra en påse till en flaska Whiskey som ska till en blivande 65-åring. Jag började skissa, skära till papper och provvika, men kände mig så pass osäker på att kunna göra något som fungerar till en så tung flaska. När jag sedan hittade en ficka som hängs på flaskhalsen kändes det som ett bättre alternativ. Visserligen syns flaskan på långt håll, men kändes ändå trevligare.
Jag ville inte överdekorera, och det syns väl kanske också att det är en herre som ska få gåvan.
Mannen heter Granlund i efternamn och jag ville uppmärksamma det något. Han trivs ute i skog och mark och har också gett namn till ett motionslopp här i Luleå som heter Granlunken.   :)

Hoppas att ni gillar det ni ser. Det var inte ett dugg svårt att göra den här utstyrseln, snarare busenkelt.
På de första bilderna ser man överdelen av kortet sticka upp.
Ha det fint...









Elina
2011-11-13 @ 02:00:29
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Snyggt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0