Enkelt julklappspyssel

Efter en smått kaotisk morgon, som blev både stressig och inte, så gjorde jag ett tips till en julklapp. Jag tror dock att man kan göra en mindre storlek utan att det gör något. Jag har använt ett papper som är 8x8", alltså ca 20 cm i kvadrat. Man viker enkelt och tejpar fast på något enstaka ställe. Liten dekoration till detta och sedan är det klart. MEN, så enkelt var det inte trots allt, för när jag skulle fodra den så misslyckades jag lite, då tejpen fastnade på fel ställe.  ;( Hrmpf...jag fick vacker ta fram saxen och klippa till en del.
Jag ska prova att göra några i mindre storlek, 6x6" papper.
Nåväl, nu vet jag i vilken ordning jag ska göra nästa gång.
Hoppas att ni gillar det ni ser. Det tar bara någon få minut så är en fin liten klapp i hamn. Ska man dessutom ge bort en bok, så är det ju superfint att kunna sticka fast den i boken.

Till nästa gång - ha det fint!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0