Amerikabrev modell XL

Jag blev bara så himla glad när jag gick till Icaposten för att hämta ut en vunnen traderaauktion, och såg att det var ju ett Stort brev från Elina istället. Kunde inte komma snabbt nog till jobbet så att jag kunde slita upp det och granska innehållet. Inte blev jag besviken inte!
Där fanns förutom snask till Alfred, fyra fina stämplar. En som jag inte visar upp här, men väl, de andra tre. En liten present i efterskott - En helt otroligt söt liten ängel. Under den står texten Blessings, som betyder Välsignelser.   :)
Dessuom två stämplar som jag önskat mig från Michaels. En med texten: Jesus is the reason for the season, alltså Jesus är anledningen till helgen, och så en bild av Den Heliga Familjen i stallet. Jag provstämplade redan på jobbet, innan jag ens fått av mig alla ytterkläder.  ;)
Här nedan syns tre tags, eller fyra, för två sitter ihop för att rymma familjen, Jag tänker mig att måla baksidorna snyggt och skriva julklappsadresser där, och så ser man bilden på insidan. Kanske blir det lite bling också, men nu ville jag få visa upp dem. Tack för att du tittade in på bloggen. Ha det fint tills nästa gång.





Bibbi
2011-11-15 @ 22:42:42

Vad SÖT ängeln är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0