Abstinens!

Jag har hittat två websidor med fullt av roliga idéer för kort. Skulle helst av allt sätta mig genast och pyssla, men nu ska jag städa ihop och sedan packa paketet till Elina och sedan blir det väl bingen igen. Nu väntar en vecka av kvällsaktiviteter av olika slag, så det dröjer väl till helgen innan jag får pyssla kort igen. Försöker hinna innan i alla fall, för det är Farsdag den 13 november och jag ska göra ett Skjortkort till pappa och hinna skicka till honom.
Bilderna här under är från ett kort jag gjorde till Stefan när han fyllde 60 år. 
Håll utkik i bloggen efter fler kort. Försöker satsa på att göra något i morgon.

Ha det fint tills dess.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0