Paket på väg!

Äntligen Fredag!
Jag är ledig och ska stöka med att hinna plocka upp i köket lite, göra ett första röj i skaparvrån, baka en kaka och hinna in till stan osv...
Lägga ett paket på lådan, ja, eller tjockt brev är väl mer rätt att säga. Något litet till Elina och henns värdfamilj. De får en julhandduk från Ekelunds väveri eller vad företaget nu heter. Jag köpte på Hantverksamässan i Arcus handduk och disktrasa. Trasan hade älgar som motiv och Elina har berättat att de har en pläd med liknanade älgar på, så jag tror att de kommer tat uppskatta trasan, varje gång de ska torka bordet.  :)

I går blåste det halv storm kändes det som. Regn, trots att det var 1 december. I och för sig saknar jag väl inte snön så himla mycket, men i alla fall.
I morgon är det Hertsö julmarknad med hantverk och lite underhållning i form av alla tärnor (röstningen är avslutad), jultallrik och massor med trevligt folk.

Men nu behövs andra halvan av frukosten, eftersom magen mullrar.
Till Elina vill jag säga:
Stort brev, men läs INTE innehållet innan du öppnar!!!
Det borde vara framme runt den 19-20 december, om tullen klassar det som ett paket, men det bör gå fortare tycker jag.

Ett extra tack till Mamma för hennes efterlämnade frimärken. Många har kommit väl till pass. <3
Ha det fint alla, och tack för att ni tittade in på Bloggen!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0