Julklapp till pappa

Jag slog till och köpte en begagnad julklapp till pappa.
Jag kan både ana och "höra" hans ...äähhhhh...men han kan vara ganska tråkig och riktigt gammeldags.
Dock måste jag erkänna att han textar väldigt snyggt, så att han till och med skulle kunna göra sådana här gåvor själv och ge bort.

Det kan ju vara en ganska läcker dekoration på en öppen plats, men jag ser det som ett julkortställ eller brevställ mm.
Kanske ett ställe att sätta handlalappen?

Nu blir en sväng till posten och hämta Amerikapaket.   :D  :D  :D

Tack för besöket, ha det fint!





Bibbi
2011-12-16 @ 16:36:34

En bok där man vikt in boksidorna mot mitten?

Elina
2011-12-16 @ 17:44:15
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Åh vad läckert! Stickar man ned brevet mellan sidorna eller lutar man det mot dem bara?

<3

Lilla Bodilla
2011-12-16 @ 21:21:29

Man viker in första halvan av bokens sidor inåt, och resterande inåt, men då alltså åt andra hållet.

De här är riktigt fina att ha som brevställ, eller kanske ett recept eller bara kom-ihåg-lappar, eller foton möjligen. Bara att sticka ner mellan bladen.

Klart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0